~ THE MALE MULTIPLE ORGASM FORUM ~ www.malemultiple.org
September 25, 2017, 08:23:39 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Welcome to the new Male Mutliple Orgasm Forum! 

The Male Multiple Orgasm Forum is THE place to find information, ask questions and share your experience about male multiple orgasms and becoming multi-orgasmic.

Home   Help Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chez l'homme une façon différente de se masturber  (Read 22921 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
mauricemaltais
Jr. Member
**

View Profile
« on: November 07, 2009, 10:45:49 AM »

Si chez les femmes il y a plus d’une façon de se masturber, chez l’homme  il n’y en avait que celle qui met le pénis comme la seule base.

Il y a de nombreuses années sans l’avoir cherché j’ai trouvé une autre façon de se masturber. Et ce sont les testicules qui sont à la base de cet autre moyen de se masturber. Dans une blog dont je viens de commencer à bâtir je décris la manière de s’en servir. Comme une image vaut mille mots j’ai fait trois vidéos qui montrent d’une manière plus explicite comment s’y prendre.

Si l’homme est le premier bénéficiaire il se peut que la femme puisse  masturber son conjoint en se plaçant sur son dos. Et même l’apprendre plus facilement que l’homme.

Si mon hypothèse selon laquelle la respiration est la base première de la santé du corps humain  s’avère juste . Si on augmente graduellement notre capacité respiratoire,  à un certain niveau de l’augmentation de cette capacité respiratoire l’augmentation de la vitalité sexuelle  devient  telle que comme dans mon cas et dans d’autres cas restreints on ne puisse plus  se masturber de la façon habituelle. Et cette autre façon de se masturber devient une planche de salut.

Sur ce même blog on peut connaître les nombreuses applications de cette autre façon de se masturber.

http://www.toutsurlasante.blogspot.com/

mauricemaltais
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #1 on: November 09, 2009, 07:21:06 AM »

At woman, there are many ways to masturbate. But at man ,there is only one way that consists to undress and dress the acorn of penis.

Many years ago, without looking for something about sexualty I found another way to masturbate. And this time the testicles are bearing the brunt of the party. In a blog that I began to build I describe the way to do it. I have done three videos that help to do again this experience that I do since many years. A woman placed on the back on her husband would be able to masturbate him.

If the nivel of breathing capacity is the first responsible of health or illness, the more we will increase our breathing capacity the more we will have a better health but the more we will increase our sexualty vitality. But at a certain nivel of sexualty we will not be able to masturbate as at present.

And this news way to masturbate will be welcome.

Maurice

mauricemaltais
Jr. Member
**

View Profile
« Reply #2 on: December 19, 2009, 08:21:51 AM »

Bonjour

Si le texte de " Tout sur la santé est en anglais, dans le menu cliquez sur " octobre.

Maurice
Pages: [1]
  Print  

Jump to: